Ano, ecokit® opouští Facebook. Proč?
Kromě praktického hlediska, kdy jsme dospěli do stavu, že nám tato platforma nestojí za investici našeho času a peněz, byla hlavní motivací také morální stránka. S čistým svědomím se již nechceme prezentovat na platformě, jejíž etika je přesně v rozporu s naší.
Původně jsme začali Facebook platformu používat s cílem přirozenou cestou oslovit ty, kteří hledají spojení, spolupráci nebo produkt pro své projekty. Přehlédli jsme ale ten nejdůležitější aspekt – soukromí. Věříme, že soukromí lidí by mělo být respektováno.
LAJK VS ČLOVĚK
Začátkem tohoto roku jsme provedli důkladnou analýzu našeho marketingového úsilí. Měřili jsme, sbírali a analyzovali data. Závěr přišel o několik měsíců později: bez ohledu na to, kolik času jsme investovali do tvorby obsahu, ROI tam prostě nebyla. A nemluvíme nutně jen o korunách.
Jednoduše jsme si uvědomili, že našimi cíli nejsou lajky či počty shlédnutí, naším hlavním cílem jsou skuteční lidé, se svými specifickými otázkami, vizemi a sny. Uvědomili jsme si, že chceme naši energii směřovat k důležitějším aktivitám. Jinými slovy, uznali jsme, že je lepší vést smysluplný dialog s 10 potenciálními zákazníky, než se pokoušet oslovit tisíce lidí pomocí univerzálních frází.
NÁVRAT DO REÁLNÉHO SVĚTA
Závěr, ke kterému jsme došli, je jednoduchý. Méně důrazu na sebestředné příspěvky na sociálních sítích typu „podívejte se, jak jsme dobří“… a více pozornosti k tomu, co je skutečné a co odpovídá naší základní vizi a hodnotám. Místo toho, abychom trávili čas tvorbou obsahu, přesměrováváme naše úsilí do hlubšího ponoření se do témat, která nás zajímají a rozvíjí a budujeme silnější spojení s potenciálními a stávajícími zákazníky. To zahrnuje naslouchání zpětné vazbě a zlepšování našich produktů a služeb.
V této fázi udržujeme naši přítomnost na jiných platformách sociálních médií, ale plánujeme je také přezkoumat a přehodnotit. Pokud se s námi chcete spojit, zavolejte, pošlete nám e-mail nebo nás kontaktujte přes náš web. Rádi s vámi mluvíme, nasloucháme vašim plánům a odpovídáme na vaše otázky. Vážíme si vaší zpětné vazby a snažíme se poskytovat nejlepší možné služby.
Brzy na viděnou / slyšenou!